دلم میخواست

دلم میخواست

 
 

دلم می خواست یکی رو داشتم ،
بعضی وقتا که مردم خستم می کردن ،
میومد کنارمو دستاش رو می گذاشت دو طرف ِ صورتم

زُل می زد تو چشام ، می گفت

“ببین ! تو من رو داری!!“

 
 
 
هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان..!


"خــُسـرو" و "شیـــرین" ..."لیـلی" و "مـَجنــون" ..


"رامیـن" و "ویـس" .... "پیــرمــَرد" و "پیرزَن" ..


"تــو" و "اون" ...


"مــَن" و "تــَنهـآیی" !!
                 



نظرات شما عزیزان:

danial
ساعت3:10---17 شهريور 1392
سلام وب خوبی داری
اگه تملایل به تبادل داری بهم خبر بده [لبخند]


سعید
ساعت15:46---14 شهريور 1392
خدایا!



آسمانت چه مزه ایست؟



من که فقط زمین خورده ام!




پاسخ: مرسی داداشی چشمات قشنگ می بینه


سعید
ساعت15:45---14 شهريور 1392
سلام ابجی قالب جدید مبارک قشنگتر شده موفق باشی
پاسخ: مرسی ک داداشی سرمیزنی ب وبم ایشالا منم وقت کنم حتما سرمیزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, ] [ 8:0 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]