ای دل

ای دل

 

ای دل بی ارزش !
لامـــصب……… یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!

من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم
یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم
تو هم آن آدمک چوبیه پیمان شکنی
که فقط لایق آتش زدنی

دیروز با اول شخص بوده ای …
امروز با سوم شخص …
چه راحت با اشخاص رابطه داری

تو ماه من و منم شدم برکه ی تو


تو وصل شب و منم شدم وصله تو


گر روز به تاری برود شوم آیینه ی تو


گرماه توباشی به هر ساله شوم برکه تو

 

دلتنگتـــ که می شوم ...

 

به آسمان نگاه می کنم ...

 

 

 

دلم قرص استــ که تو هم زیر همین ...

 

« آســمانی »

 

 



نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت21:27---11 خرداد 1393
تا حالا عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ: این سوالت رو جدی پرسیدی ؟؟
پاسخ:تو چی تا حالا عاشق شدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:52 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]