نوشته...

نوشته...

هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا کـــرد …

نــــه !

هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد …

تـنـم لــرزید …

نــه از خــــــدا …

از خــــودم !

که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم …

نـگـاهم را مــی دزدم …

مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند …

اي کاش تنها يک نفر هم مرا در اين دنيا ياري کند!

 اي کاش مي توانستم با کسي درد دل کنم!

تا بگويم که :

من ديگر خسته تر از آنم که زندگي کنم تا بداند غم شبها يم را...

تا بفهمد درد تن خسته و بيمارم را...

قانون دنيا تنهايي من است...

و تنهايي من قانون عشق است....

و عشق ارمغان دلدادگيست...

و اين سرنوشت سادگيست...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, ] [ 20:1 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]