تـــــــــــک عـــکســ

تـــــــــــک عـــکســ

 

 


نظرات شما عزیزان:

آناهیتا
ساعت23:14---24 خرداد 1393
من بازم بگم تو به این نکته توجه نمیکنی

http://8pic.ir/images/agtej53d0etpi7sriz7x.jpg

حاصل دست رنجم
((((((((((((:
پاسخ: واقعا خودت کشیدی اناهیتا جان من ؟!!!!!! بابا دست خوش منم ی عکسی میدم از روی اون واسه منم بکش باشه؟


علیرضا
ساعت13:58---24 خرداد 1393
جایزه بده من بردمش ای بابا
پاسخ:باشه جایزت همونایی ک تو وبمه رو میدم بهت و...


آناهیتا
ساعت2:05---24 خرداد 1393
یواشکی:
معصومـــــــه بیــــــــــا آپمـــــ
((((((((((((((((:
پاسخ:چــــــــــــــــــشـــــم اومدمــــ یواشکیـــــ به کسی نگو من میامـــ خخخخخخ


آناهیتا
ساعت19:06---19 خرداد 1393
سلام معصومه جان
من خیلی وقته لینکت کردم
به وبتم سر میزنم
اما میدونی همتم نمیاد نظربدم
مر30 که اومدی
پاسخ:سلام ممنون عزیزم لطف کردی ک اومدی ههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 خرداد 1389برچسب:, ] [ 13:40 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]