نوشته ها یی از یه دوست

نوشته ها یی از یه دوست


خواستم چشم هایش را از پشت بگیرم.....!!!
دیدم طاقت اسم هایی که میگویدخواستم چشم هایش را از پشت بگیرم.....!!!

 


دیدم طاقت اسم هایی که میگوید را ندارم... را ندارم...

 

 



 
 
 
یکی میدونه دوستش داری یکی نمیدونه..بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری
بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه...
محکم بغلت کنه...
بذاره اشک بریزی راحت بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه...
محکم بغلت کنه...
بذاره اشک بریزی راحت شی...
بعد آروم تو گوشت بگه:"دیوونه من که باهاتم"شی...
بعد آروم تو گوشت بگه:"دیوونه من که باهاتم"

 

 


 

 

هی فلانی!

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگرهوای برگرداندنت راندارم…

 

 

 

هرجاکه دلت میخواهد برو…

 

 

 

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد،

 

 

 

آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت،

 

 

 

باز هم آرام نگیری…

 

 

 

و اما من…

 

برنمیگردم که هیچ! 

 

 

 

 

عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،

 

 

که نتوانی لم دهی روی مبلهای راحتی،باخاطراتم قدم بزنی!!!!



نظرات شما عزیزان:

AmirreZa
ساعت20:02---23 بهمن 1391
webloget ghashange..mer30..hatman linket mikonam bazam be ham sar bezanim !

وحید
ساعت14:17---19 بهمن 1391
شرمنده اسم خوانندش یادم نیس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:38 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]