اگه یه روزی من مردم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.خدا نکنه! نیگا چه پیگیرم هست!!! مرده شور ریختتو ببرن. خجالتم نمیکشه!

حلوا نخورده ای؟ بدبخت. . . آخه حلوای من خوردن داره؟ ببین واسه کیا پست میذارم...!

 

 

همیشه نمیشود خود را زد ب بیخیالی و گفت ...

تنها امده ام ... "" تنهــــــــــا میروم ""


یک وقتـــــــــــــــ هایی !!!


شاید حتــــــی برای ساعتی یا دقیقه ای کم میاری ...


دل وامانده ات
یک نفر را میخواهد ... کــــــــــه !!!


در نهایت تنفـــــــــــــر عاشقانه دوستش داری ...
 
 

من همانم که درگير عشقش بودى!

يادت نمى ايد؟!

من همانم!حتى اگراين روزها هردويمان بوى بى تفاوتى بدهيم!

دلم تنگ شده ...

برای دفتر خاطراتم که مدتهاست

دیگر چیزی در آن نمی نویسم . . .

برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند

و خیلی دیر شناختمشان . . .

برای آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش . . .

خنده هایی که دارم فراموششان می کنم . . .

و برای خودم که حالا دیگر خیلی عوض شده ام ...خیلی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, ] [ 12:33 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]