به نام نامی دوست که هرچه داریم از دانایی اوست...

به نام نامی دوست که هرچه داریم از دانایی اوست...

ای عشق تو رفتی ومرا ساده شکستی ...

                      من دردمو  پی این حادثه...

                                          غم خوار تو هستم....

                                                       هر چه که تو از من دوری...

                                                                              من زتو دورم, برجان تو سوگند ...

                                                                                            دوستدار تو هستم ...                      


****************************************************************

اگر دیدی دلی تنها نشسته

             میان غمها تکه نشسته

                                   نگو ان دل چرا تنها نشسته

                                                      بدان که دوریت اورا شکسته


****************************************************************


هر وقت گلی رو بو کردی اونو نگاه نکن ...

                      چون اگه نگاهتو به خاطر بسپاره ....

                                               شوق دوباره دیدنت پرپرش میکنه.


*************************************************************

منتظر لحظه ی دیدار تو هستم ...

                  سهل است که بگویم گرفتار توام ...

 

***************************************************************


                                          



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 20:28 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]