سعی کن مثل خورشيد زياد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن

ولی  اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن!!


 

گفت می خوام برات يه يادگاری بنويسم
گفتم: کجا؟ گفت: رو قلبت. گفتم: مگه می تونی؟!
گفت: آره. آسونه. گفتم: باشه. بنويس تا هميشه يادگاری بمونه.
يه خنجر برداشت. گفتم: اين چيه؟! گفت: هیس!!
ساکت شدم، .......گفتم: بنويس ديگه. چرا معطلی؟!
 خنجر رو برداشت و با تيزی خنجر نوشت :::: دوست دارم ديوونه ::::
اون رفته. خيلی وقته ..... کجا؟؟! .... نمی دونم!
اما هنوز زخم خنجرش، يادگاری رو قلبم مونده.
دوستتدارم ديوونه.....

 

 

 

 

هرگز حسرتي در هيچ كجاي دنيا اين چنين يكجا جمع نمي شود كه در همين سه واژه كوتاه :

 او دوستم  نداره

 

 

 

 

 

اگر عاشق كسي باشي حتي اگر سال ها هم نبينيش

 فراموشش نميكني ولي اگر فرا موشش كردي تو عاشقش نبودي

فقط بهش عادت كرده بودي

 چون عشق چيزي نيست كه

يك شبه بيايد ويك شبه برود و فراموش شود

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 19:44 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]