ببـــیــــــن

این اسمش دلــــــه !

اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی

اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه …

میشد مغــــــــز !

دلـــــه ..

نمی فهمــــــه … !

خواستم اطلاع بدم.. . .

 

عکس های عاشقانه  جدید و زیبا  - www.jazzaab.ir

 

من رفتم …

و تو  فقط گفتی برو به …!!!

مدت هاست که بی تابم

بی تاب بازگشت و کلام آخرت…

راستی…

به بسلامت بود یا به جهنم؟؟!

 

http://naghmehsara.ir/wp-content/uploads/2012/07/naghmehsara.com71015.jpg

یادمان باشد : وقتی کسی را به خودمان وابسته کردیم !

در برابرش مسئولیم ...

در برابر اشکهایش ؛

شکستن غرورش ،

لحظه های شکستنش در تنهایی و لحظه های بی قراریش ....

واگر یادمان برود !

در جایی دیگر سرنوشت یادمان خواهد آورد ،

و این بار ما خود فراموش خواهیم شد...

 

 

 

 

 

 تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی که روحشان با دیگریست....

اجازه خدا ؟؟؟؟؟؟؟

 میشه ورقمو بدم ؟

میدونم وقت امتحان تموم نشده!

 ولی خسته شدم…  

 

 

 

صدا مي كنم تو را ....

 

اين " جاني " كه مي گويي ،

 

جانم را مي گيرد ..........

 

يادت هست گفتم نزن اين حرف ها را دل من جنبه ندارد !!!!

 

موقعي كه نيست ،

 

دمار از روزگارم در مي آورد ........

 

تو بگو چه كنم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟

 

 

چیزے نِمیخوآهَمــــ جُز ....

یِڪـــ اُتآقــــِ تآریڪــ

یِڪـــ موسیقے بے ڪلآґ

یِڪـــ فِنجآטּ قَهوهـــ بہ تَلخے زَهر !

وَ خوآبے بہ آرآمے یِڪــ مَــ ـ ــرگــــِ هَمیشِــ ـ ــگے ....!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 10:16 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]