ی دعا

ی دعا

سلام مــاه مــن !

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …!

گفتم بیایم سراغِ خودت...

احوال مهتابیت چطور است ؟!

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن؟!

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام
ناملایمت های مــن؟!

چه خبر از تمام آن ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو ؟!

چه کنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت
لک زده است...

راستی ، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!

می دانم ، تحملم مشکل است …. اما چه کنم؟!

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شوی…
به چشمانت قسم هیچ کس به اندازه مــن
نمی تواند آســـمانت باشد...

تو فقط ماه من بمون و باش...

ماه من...

مراقب خاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان...
 
و من...
در ادامه این پستم ســــــکوت می کنم ، تو بنویس !

تــــــــو بنویس ...

از دلتنگی هایتــــــ ، از دردهایتــــــ ،
از حــــرف هایت ...

از هرچه دلتـــــ می گوید و میخواهد...

میدانم که حرفهایم را میخوانی...
 
پس بنویس برایـــــــــم...
بنویس...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ] [ 11:46 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]