تنهايي يني:
سکوت...
وبعد..صداي هق هقي اشنا..
به گمانم صداي خودت باشد...

 

اگرکسي را دوست داري بهش بگوبه اندازه ي تمام بي وفايي هاي دنيادوستت دارم براي اينکه بي وفايي هاي دنيا تمامي ندارد

****************************************
خوبها هيچوقت تنها نيستند
چون مهرباني در وجودانهاست.
با توام اي مهربان...!

****************************************
سه نقطه براي تو
...
ميشنوم
هرچه مي خواهي بگو...

 

عکس های جدید عاشقانه (20)
چه شده؟اي دل ديونه هوايش کردي؟
با دوچشمان پراز اشک صدايش کردي؟
گفته بودم که دلش معدن بي معرفتي ست
تو نشستي ودلت خوش به وفايش کردي؟

عکس عاشقانه

هميشه در رياضيات ضعيف بودم
سالهاست دارم حساب ميکنم چگونه من بعلاوه ي تو شد فقط من...

****************************************
تو که با ديگرانت بودي ميلي/چرايادت مراشکست خيلي؟
مگرقصدت پريشاني مابود/که عشق مانشدمجنون وليلي؟

عکس های جدید عاشقانه (20)
با اينکه ازم دوري اما هروقت دستمو ميزارم روقلبم ميبينم سرجاتي!
*****************************************

نيمه ي گمشده ام نيست که با نيمه ي ديگر به جستوجويت برخيزم
تو تمام گمشده ي مني...

 

عکس های جدید عاشقانه (20)
بي تو اماعشق بي معناست,مي داني؟
دستهايم تا ابد تن هاست,مي داني؟
اسمانت را مگيرازمن,که بعدازتوزيستن يک لحظه هم,بي جاست,مي داني؟

******************************************
اين با تو بگو دوستت دارم,نترس,من اسمان را گرفته ام که به زمين نيايد!

 

عکس های جدید عاشقانه (20)
رفتن بهانه نمي خواهد,بهانه هاي ماندن که تمام شوندکافيست...

عکس عاشقانه

 

 


تا جان به تنم باشد,يادت به سرم باشد/تاسرندهم برباد,هرگزنمي ري از ياد...

 

 

عکس عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت19:33---19 تير 1392
مارا به دعا کاش نسازند فراموش


رندان سحرخیز که صاحب نفسانند


فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
پاسخ: ممنون داداش خوبم که بهم سر میزنی منم بهت سرزدم رمضان برشما هم مبارک


سعید
ساعت19:32---19 تير 1392
روزه ، تمرين كلاس زندگي
درس ايثار و خلوص و بندگي
روزه ، زنجير هوا گسستن است
ديو و بت هاي درون بشكستن است
ماه در خودنگري و خودكاوشي
لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشي
درك مسكين از دل و جان كردن است
زندگي همچون فقيران كردن است
قهرمان صحنه تقوا شدن
همچو ماهي زنده دريا شدن
ماه ميهمان وضيافت برخدا
جام بخشش ، ماه سرشار ازعطا
روزه ، پرواز و عروجي ديگر است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ] [ 20:51 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]